Навчальна діяльність

 

Натхнення до дії

Чого чекає дитина, яка перестає поріг школи? Лише успіху. Ситуація успіху — необхідна умова для становлення позитивного відношення школяра до навчання та переростання його в активний, творчий процес. Я переконалася, що успіх пов'язаний з відчуттям емоційного  підйому, створює відчуття внутрішнього благополуччя. Один раз, переживши успіх, учень буде знов і знов прагнути  до нього.

 

 

*       Школа — виноградник, де вчитель покликаний діяти виховавчо і плідно. Ці і подібні думки, які завжди близькі вчителеві і постійно витають перед його розумовим зором, підтримують у ньому веселість і бадьорість, зберігають йому мужність і спокій, якщо випали йому на долю невдячність і невизнання. Без таких думок, безсумнівно, не може бути постійно щасливого шкільного вчителя.


Тека власного досвід

(програми, групи результатів,розробки уроків, методичні прийоми)

https://drive.google.com/file/d/1he-7b0-g93CB2f-NxF-56AnLTnhQ0Mhh/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1asZVwSemz4eKxvNiSTZAvcZ6FUE-zbkH/view?usp=sharing

https://docs.google.com/document/d/1weGcfHW453H_6wTkDRwUvb70PeKJOugM/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1jL1yf15pk4_CgRoWpCuGjjDPejGV9CGs/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://drive.google.com/file/d/1oMRgBqGHVMnBXAJlBBjx1oGqGZsyPIBa/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1OuGIY_Yv_Y5u7JKORU8mqtyytmMk8Ghz/view?usp=sharing

https://docs.google.com/document/d/1vd7wFdY09bCg_mJkCaXWjUIuPoMILAzA/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1QNNcBFmpHsrgpNhCZbn39ZYTlkPctXC6/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1lUsOUn8f995Hu8MVO2pxp6Wn-SpNBHwn/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://drive.google.com/file/d/1qUKv6l7W5OxWmdGAJMx6qZmxqURoStAN/view?usp=sharing

https://docs.google.com/document/d/1YMXRmQSCks7xdKk4_ajElrEWnVgzwtpy/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1DViCFBwM3Y2t5I2PPRhtRAqnHO36nKoy/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1ZV3zdMZrl06K4cCmvWczVZIOCypq5hH5/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1LxZwX_D9kzHd6GQmt0IVVuStsTlWWIDr/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=

https://docs.google.com/document/d/14tmVZESNP5TIZHkn-y-kZApHHgxAEVRH/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/14ze9ZpzWLimqVPhf4vGDKPC_pByCevar/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1ZOi_X-E-sJTyl6duxOfwoiyfhpSEJPq5/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1ROSdjVrd7YXgr2iiie2LsNkQ8XEdgpsG/edit?usp=sharing&ouid=114017456300799807581&rtpof=true&sd=true

Метод проєктів НУШ 

5-7 класи







         Fecebook та Instagram

 сторінка історичного діяча

Працюють учні 7 та 6-А класу










Роботи учнів













Метод порівняння



 
Робота з картою
















Немає коментарів:

Дописати коментар

Мої найкращі!!!